VERSENDING EN AFLEWERING

Verstaan ​​VERSENDING EN AFLEWERING

Wat is die koste by aflewering?
Tensy 'GRATIS AFLEWERING' op 'n spesifieke produk gespesifiseer word, is 'n standaard snelkoerierheffing van slegs R99 van toepassing op enige item wat oral in Suid-Afrika afgelewer word. (Ongeveer 1-4 werksdae)

Hoe om die vinnigste afleweringstyd te kry? Kies die bankdeposito-opsie en maak 'n onmiddellike betaling teen 12:00

Wat is die vereistes vir gratis aflewering?

'n Minimum bestelling van R3000

Wat as ek in 'n afgeleë gebied woon?
Vir elke afgeleë gebied wat nie deur standaardkoeriers bedien word nie, sal die verskaffer via Poskantoor, of by die naaste dorp aan die gebruiker aflewer wat toeganklik is deur die koeriermaatskappy binne hul normale roetes. In hierdie omstandighede sal die verskaffer in kontak wees met die gebruiker om 'n alternatiewe adres te reël.

Sal ek my bestelling kan kanselleer?
Gekanselleerde bestellings op die e-handelsfasiliteit sal terugbetaal word na aftrekking van 'n 10% heffing vir administrasiekoste. Die verskaffer behou die reg voor om 'n bestelling waarvoor betaling reeds ontvang is, te kanselleer. Dit kan voorkom as voorraad onvoldoende is of die kwaliteit van goedere wat bestel word nie aan die verskafferstandaarde voldoen nie. Indien die verskaffer hierdie reg uitoefen, sal die gebruiker 'n volle terugbetaling ontvang sonder aftrekkings.

Wie sal ek kontak as ek nie tevrede is met die kwaliteit van die produk nie?
Enige klagtes rakende die standaard en kwaliteit van die produk of produkte wat deur verbruikers deur die e-handelsfasiliteit gekoop word, moet aan die bestuurder gerig word via e-pos: hi@gunmansa.co.za

Waarborg/Herstelbeleid
As u produk steeds onder die vasgestelde waarborg is, sal ons verskaffers die waarborginspeksie uitvoer. Die waarborg van enige item sluit egter nie nalatigheid, slytasie en geskeurde, en dade van God in nie. Ons verskaffers gebruik hul uitsluitlike diskresie om die produkstatus te bepaal. Dit kan tot 21 werksdae neem.

Ons vra 'n R250 oorhandigingsfooi vir ons koeriers om die herstelitem op te tel en dit aan jou terug te lewer sodra dit herstel is. Jou herstelde produk sal eers na jou teruggestuur word sodra ons hierdie bedrag ontvang het

Retourbeleid
As jy by ontvangs van jou bestelling nie verheug is oor jou aankoop nie, laat weet ons kliëntediensspan binne 7 dae en ons sal met graagte vir jou 'n terugbetaling voorsien mits die item in sy oorspronklike toestand en oorspronklike verpakking is.

Wat as my produk beskadig is?
As jy 'n produk gebruik het en gevind het dat dit beskadig of foutief is, sal ons die item óf vervang, terugbetaal óf herstel, afhangende van die omstandighede. As die verpakking oopgemaak is of nie ongeskonde is nie, moenie die pakkie aanvaar nie. Ons is nie verantwoordelik vir enige skade/diefstal tydens versending nie. Alle kliënte is welkom om hul eie koerier met of sonder versekering te bespreek.

Administrasiefooie?
Alhoewel dit selde gehef word, behou ons die reg voor om 'n 10% administrasiefooi te hef vir teruggestuurde bestellings sou die terugstuurproses aansienlike administrasie-uitgawes meebring.

Waar is my bestelling?
Ons afleweringsbeleid bepaal aflewering binne 3 - 5 werksdae vanaf die datum waarop betaling in ons rekening reflekteer, en ons sal die aarde beweeg om dit af te lewer aangesien jy die status van jou bestelling kan naspoor deur die opsporings-ID wat aan jou gestuur is, te gebruik. As jy enige kommer het, moet asseblief nie huiwer om Kliëntediens te kontak nie. Onthou, jy sal 'n e-pos van ons ontvang om jou te vertel dat jou bestelling op pad is, en 'n opsporingsnommer ontvang sodat jy die vordering daarvan kan volg.

Kan ek die produk omruil?
Produkte kan vir 'n ander grootte of kleur van dieselfde produk verruil word, mits die voorkeurgrootte of -kleur beskikbaar is. Hierdie opsie is binne 7 dae beskikbaar.

Dit is belangrik dat enige ongewenste produk, tensy dit foutief is, in 'n herverkoopbare toestand teruggestuur word. Ons sou verwag dat dit beteken dat jy alle oorspronklike verpakking en etikette gehou het, en dat die produk onbeskadig en ongebruik is.

Ons behou die reg voor om 'n teruggawe of 'n omruiling te weier indien produkte beskadig teruggestuur word, of nie in 'n verkoopbare toestand nie.

Alle terugsendings vereis dat jy die faktuur wat verskaf is, insluit.

Ons is 'n kleinhandel en aanlyn handelaar en lewer landwyd af. Ons laat bestellingversamelings van ons winkel in KZN toe

U moet 'n telefoon- of selfoonnommer los sodat ons u kan kontak tydens afleweringsure.

Alle bestellings word verpak in bokse of strooisakke gestuur, met geen aanduiding van die inhoud wat ook al nie.