Om enige produk te koop behels 'n sekere vlak van toewyding van die kliënt se kant af – en eweneens 'n vlak van vertroue in die verkoper ook. Dit is waar 'Terugbetalings, omruilings en terugbetalings' ter sprake kom. Hulle dien as 'n versekering dat, as iets nie aan jou verwagtinge voldoen nie, daar 'n manier is om dinge reg te stel.
Maar wat behels 'n terugkeer, 'n omruiling of 'n terugbetaling? Hoe werk elke proses en hoe baat dit jou, die kliënt? Om hierdie basiese beginsels te verstaan is van kritieke belang om ingeligte aankope te doen, om totale tevredenheid met jou belegging te verseker en om jou regte as verbruiker te ken.
So, kom ons begin met opbrengste. 'n Terugsending is wanneer jy 'n produk na die winkel terugstuur omdat dit nie aan jou verwagtinge voldoen het nie of omdat dit gebreke het. Gewoonlik word dit binne 'n sekere tydperk na die aankoop gedoen. Sodra 'n terugsending aanvaar is, is dit aan die winkel om te besluit om óf jou geld terug te betaal óf die produk om te ruil.
Uitruilings, aan die ander kant, behels die verruiling van die oorspronklike produk vir 'n ander een. Dit kan wees as gevolg van grootte, kleur of voorkeur of selfs gebreke in die oorspronklike produk. Gewoonlik vind uitruilings plaas binne dieselfde tydraamwerk as opbrengste en dien dit as 'n alternatief om jou geld terug te kry.
En dan is daar terugbetalings. 'n Terugbetaling is 'n terugbetaling van geld aan die kliënt nadat 'n opgawe verwerk is. Dit kan omgeruil word vir 'n ruil of geheel en al aan die kliënt teruggegee word, afhangende van die winkel se beleid.
!