TERUGBETALINGS, RUILINGS & TERUGBETALINGS
Verstaan opbrengste, ruil en terugbetalings
- As jy by ontvangs van jou bestelling nie verheug is oor jou aankoop nie, laat weet ons kliëntediensspan binne 7 dae en ons sal met graagte vir jou 'n terugbetaling voorsien mits die item in sy oorspronklike toestand en oorspronklike verpakking is.
- As jy 'n produk gebruik het en gevind het dat dit beskadig of foutief is, sal ons die item óf vervang, terugbetaal óf herstel, afhangende van die omstandighede.
- Alhoewel dit selde gehef word, behou ons die reg voor om 'n 10% administrasiefooi te hef vir teruggestuurde bestellings sou die terugstuurproses aansienlike administrasie-uitgawes meebring.
- Vir herstelitems onder waarborg, hef ons 'n R250 hanteringsfooi vir ons koeriers om die herstelde item by en van verskaffers af te haal en terug na jou toe.
- Herstelde items sal eers vrygestel word sodra die hanteringsfooi ten volle betaal is.
- Indien u u eie koerier vir herstelnavrae wil gebruik, hef ons NIE 'n hanteringsfooi nie.
- Neem asseblief kennis dat waarborg nie die seëls op gasgewere insluit nie
- Neem asseblief kennis, gunmansa behou alle regte voor om uitruilings te aanvaar of te weier, met inagneming van prysveranderings en voorraadbeskikbaarheid. 'n Hanteringsfooi sal gehef word vir die item wat afgehaal moet word en jou voorkeurproduk om aan jou teruggestuur te word. Indien u u eie koerier wil gebruik, sal geen koerierfooie gehef word nie, hanteringsfooie kan van toepassing wees.
Om enige produk te koop behels 'n sekere vlak van toewyding van die kliënt se kant af – en eweneens 'n vlak van vertroue in die verkoper ook. Dit is waar 'Terugbetalings, omruilings en terugbetalings' ter sprake kom. Hulle dien as 'n versekering dat, as iets nie aan jou verwagtinge voldoen nie, daar 'n manier is om dinge reg te stel.
Maar wat behels 'n terugkeer, 'n omruiling of 'n terugbetaling? Hoe werk elke proses en hoe baat dit jou, die kliënt? Om hierdie basiese beginsels te verstaan is van kritieke belang om ingeligte aankope te doen, om totale tevredenheid met jou belegging te verseker en om jou regte as verbruiker te ken.
So, kom ons begin met opbrengste. 'n Terugsending is wanneer jy 'n produk na die winkel terugstuur omdat dit nie aan jou verwagtinge voldoen het nie of omdat dit gebreke het. Gewoonlik word dit binne 'n sekere tydperk na die aankoop gedoen. Sodra 'n terugsending aanvaar is, is dit aan die winkel om te besluit om óf jou geld terug te betaal óf die produk om te ruil.
Uitruilings, aan die ander kant, behels die verruiling van die oorspronklike produk vir 'n ander een. Dit kan wees as gevolg van grootte, kleur of voorkeur of selfs gebreke in die oorspronklike produk. Gewoonlik vind uitruilings plaas binne dieselfde tydraamwerk as opbrengste en dien dit as 'n alternatief om jou geld terug te kry.
En dan is daar terugbetalings. 'n Terugbetaling is 'n terugbetaling van geld aan die kliënt nadat 'n opgawe verwerk is. Dit kan omgeruil word vir 'n ruil of geheel en al aan die kliënt teruggegee word, afhangende van die winkel se beleid.